У своїй роботі Корекційний слухо-речовий центр використовує як класичні, так і новітні методики роботи. Ось деякі з них: Монтессорі, верботональна методика, праці Новикової-Іванцової, палички Кюїзінера, арт-терапія, мозочкова стимуляція, методика Семенович тощо. Також в роботі себе гарно зарекомендували авторські методики наших педагогів.
Після попередніх консультацій з батьками та нейропсихологічної діагностики дитини, для малюка підбирається особиста програма корекції.
З вашою дитиною будуть працювати спеціалісти: логопеди, сурдопедагоги, корекційні педагоги, музичні педагоги, психологи та вихователі.
Також ми співпрацюємо з командою висококваліфікованих медичних працівників: психо-неврологами, невропатологами, психіатрами та спеціалістами з клінічної та функціональної діагностики.
Верботональна система реабілітації дітей з порушенням слуху розроблена видатним хорватським вченим академіком П. Губеріна. Цей метод використовують для діагностики та реабілітації порушень слуху та мовлення у слабочуючих і глухих, при затримці психо-мовленневого розвитку, алалії, дисграфії та дислексії.
Насьогодні у світі існує більше ніж 500 верботональних центрів.
У практиці використання верботональної методики спостерігається 80% успішності у перенесенні мовленнєвого матеріалу в самостійне життя, підвищення активності та ініціативності у мовленні.
* при особливостях у розвитку дитини